Wednesday, January 19, 2011

Jamboree Fotografi 2011

Ekceli persatuan pekerja opis wa wat itu kontest hambek gamba...
Wa saja2 mau join ..mana tau bakat terpendam terselah jua...

..tapi bila nengok jentera berat yang deme sume bawak...
humaakkkk aaaiii...
takut beb...
terancam la gak nak kuarkan jentera ala-ala tak berat wa tuh..

..kan? denga tripod la..dengan beg laa.. dengan muka konfiden la...
seram siot nengok deme nih....
belum dengar camneh deme susun strategi...

dengan topi : "ok..ko gi sana..aku cover kat sini.."
tanpa topi : "ala..tak aci laaa.....ko pegi tempat senang sangat nak menang...tak trill le.."
dengan topi:"ko nak dengar cakap aku ke tak? nanti balik aku tak kasi tumpang..nih kete aku tau.."
tanpa topi: "iye laa..iye laa...aku ikut je la arahan ko..."
dengan cerminmata(yang lalu): "apa diaorang diskas tuuh??? tengok sket...laaa...tengah kira duit tol rupanya...cehhh.."


..dengan gaya teleng pun wa cuba wat....tapi tak le sampai macammm....


..brother nih...tangkap baring atas lantai beb...


10.00-12.30 pagi tamat la sessi menembak...
masa nih tengah dengar ceramah agama..err...taklimat santai dari cikgu..eerr..ala...cikgu yang terrer dengan dslr nih...
heheh
gambar wa yang mana wa perasan cun untuk dipersembahkan ke peraduan ini???
tunggguuuuuuuuuuuuuuuuu..........entry berikuttttt..

No comments: