Friday, July 16, 2010

Pancing Munger

11 Julai 2010 : opis wa wat peraduan pancing ikan kat kolam renang Shah Alam, Selangor..
eh..pe plak kolam renang...tuh nak pancing 'orang'...
kolam ikan renang kat Section 33, Shah Alam..


ramai le staff masuk...adiah pertama motor...adiah special..TV Flat Sreen..dll
so, depa berjemur la di sini...untung2 menang motor,kan?



sapa tak mo...
pancing ikan dari kolam terus ikan tuh pandai melandingkan diri atas pinggan macam nih.... hehe


tapi sebelum tuh kena le dapatkan ikannyer dulu...

Ada gak peraduan lain..sementara nunggu si ayahnyer gigih nak menang motor...
si anak gigih masuk peraduan mewarna .......


ikan saya warna biru sebab dtgnya dari laut biruuu...
warna kulit pakcik memang cerah sebab selalu sapu losen 'fair & lovely'...


ala...ikan kita pun warna biru le...
pakcik yang pancing nih suke memancing, tuh yg cekelat gelap warna kulitnyer..



korangnyer kaler tak lawa..
aku nyer lagi lawa tauuu
pakcik aku celebriti...dia le shrek..tengok,kan kulit warna pakcik aku hijauu....
haaaa.......terrekan aku ???


Wa pun tak mo ketinggalan .....
masuk acara lari dalam guni bersama durian....hehe
Sebenarnya, wa kan berseni orangnyerrrr...gitu haii...
Nah ..hambek nih wat gubah munger
ooo..kacang kuda je nih...
ek ele..kerek (eksen) ko eh?


kan...senang je? dlm seploh menet je...dah siap....
lebihan masa 20 menet itu kami banyak menghabiskan masa untuk mengumpat...
hahahahaaaa....


sebab ngumpat tak henggat donia......wa & the geng dapat tempat ke tige...
no hal...janji dapat tempat top three....
seterika pun...seterika laa....
janji menang..yahoo....











No comments: